De Ervaringen van 

Jan

Ik wil jullie graag voorstellen aan Jan. Hij begon 31 jaar geleden als stagiair marketing & ICT-er bij Mitari, groeide door, werkte daarna negen jaar lang als accountmanager bij een marketingbureau, maar miste de sfeer van Mitari. Drie jaar geleden keerde hij terug naar Best, waar hij nu elke dag met veel plezier werkt als online marketeer. Jan is een aanwinst voor het bedrijf en wij zijn blij dat hij deel uitmaakt van ons team.

 Online campagnes en de webshops

Jan is verantwoordelijk voor de online campagnes en de webshops van ons bedrijf. Hij heeft regelmatig contact met de technische partijen die de webshops mee hebben ontwikkeld en het backoffice pakket Netsuite leveren. Wij zorgen ervoor dat de integratie tussen deze systemen soepel verloopt en dat onze webshop goed scoort op Google. Wij controleren ook alle orders om eventuele problemen op te lossen. Voor de organische vindbaarheid werk ik samen met Jasper. Zijn er ICT-problemen op de zaak dan lost hij ze samen met Jasper op.

 

Van 5 pakketjes per dag naar grotere orders

Zijn ervaring bij Mitari is dat het een bedrijf is dat zich voortdurend ontwikkelt. Het begon als een familiebedrijf met een gemoedelijke sfeer, maar is uitgegroeid tot een professionele en zakelijke speler in de markt. Ik heb de groei van dichtbij meegemaakt, van het zelf inpakken van vijf pakketjes per dag op de verkoopafdeling tot het verwerken van grote orders. Ik heb ook de overgang gezien van Cees naar zijn dochter Terry als directrice. Ik ken haar al sinds ze als baby meekwam naar het bedrijf. Dat vind ik een mooie en bijzondere ontwikkeling om deel van uit te maken.

 

Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen 

Een van de dingen die hij leuk vindt aan mijn werk als online marketeer is dat hij altijd op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen in zijn vakgebied. Binnenkort starten er ontwikkelingsgesprekken zodat iedereen zich nog beter kan blijven verbeteren. Ook krijgt hij de kans om cursussen te volgen bij onze onlinemarketingpartner, waar hij veel leert over de nieuwste trends en technieken. Hij geeft aan veel vrijheid te krijgen om zelf te kiezen met welke programma’s hij werkt, zodat hij efficiënter en effectiever kan werken. Hij maakt graag gebruik van verschillende tools om betere analyses te maken en zijn campagnes te optimaliseren. Daarnaast leest hij ook veel over online marketing via nieuwsbrieven, websites en YouTube, zodat hij altijd op de hoogte is van wat er speelt in de branche.

Oplevering 10 nieuwe webshops 

Een van de projecten waar Jan het meest trots op is, is de ontwikkeling van de nieuwe webshops van Mitari. We hebben in drie kwart jaar tien websites opgezet met een complete backoffice.

“Dit was een echte teamprestatie, waarbij we nauw hebben samengewerkt met de mannen van het magazijn, de salesafedeling en het marketingteam.”

Hij heeft veel geleerd van Terry en Maikel, die hem altijd hebben ondersteund. Het was geweldig om te zien hoe de webshops vrijwel zonder problemen werden gelanceerd en hoe ze een gigantische groei hebben doorgemaakt. “Ik ben blij dat ik hieraan heb kunnen bijdragen en dat Mitari mijn werk waarderen”.

Hoe zie je de toekomst voor je?

Om Mitari verder te laten groeien, hebben we samen met het marketingteam ambitieuze doelen gesteld voor de komende jaren. We willen onze mooie producten aanbieden aan nieuwe klanten in verschillende landen, via onze moderne evt. nieuwe webshops. We volgen de nieuwste technieken en ontwikkelingen in onze branche op de voet. “Ik kijk er ook naar uit om in ons nieuwe pand aan de slag te gaan. Op naar nog meer groei en veel werkplezier de komende jaren! ”

 

Solliciteren

Spreekt het verhaal van Jan jou aan? Ben je ook toe aan een nieuwe uitdaging en wil je kennis komen maken met de hijswereld? Bekijk dan onze openstaande vacatures.

Jan