De Ervaringen van
Jan
Jan is marketeer bij Mitari, een echte familieman en is altijd in voor een grapje. Hij is een toegewijde professional die zijn vaardigheden inzet om het bedrijf te helpen groeien en is een betrouwbare en verantwoordelijke werknemer die altijd klaar staat om anderen te helpen.
Ik wil jullie graag voorstellen aan Jan. Hij begon zijn carrière bij Mitari 31 jaar geleden als marketing stagiair. Na een periode van groei binnen het bedrijf, maakte hij de overstap naar een marketingbureau waar hij negen jaar lang als project-/accountmanager werkte. Twee jaar geleden besloot Jan terug te keren naar Best en sindsdien is hij met veel enthousiasme werkzaam als online marketeer. Jan is een mooie toevoeging aan ons team en wij zijn blij dat hij deel uitmaakt van ons bedrijf.
Onlinecampagnes en de webshops
Jan is medeverantwoordelijk voor de onlinecampagnes en de webshops van ons bedrijf. Hij heeft regelmatig contact met verschillende technische en online marketingpartijen, onder andere die de webshops mee hebben ontwikkeld en de koppeling met het backofficepakket Netsuite leveren. Jan zorgt ervoor dat de integratie tussen deze systemen soepel verloopt en dat de webshops goed scoren in zoekmachines. Voor de organische vindbaarheid werkt hij samen met Jasper. Zijn er ICT-problemen op de zaak dan lost hij ze samen met Jasper op.
Van 5 pakketjes per dag naar grote orders
Hij heeft het bedrijf Mitari zien groeien van 5 orders per dag naar een grote onderneming. Een van de meest bijzondere veranderingen die hij heeft meegemaakt, was de overgang van Cees naar zijn dochter Terry als directrice van het bedrijf. Jan kent Terry al sinds ze als baby meekwam naar het bedrijf, dus het was bijzonder om haar te zien opgroeien en uiteindelijk de leiding te zien nemen.
Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen
Van zijn werk krijgt hij super veel voldoening en waardeert de vrijheid om zelf keuzes te maken met welke programma’s en partijen hij werkt. Dit stelt hem in staat om efficiënter en effectiever te werken. Hij maakt graag gebruik van verschillende tools om betere analyses te maken en zijn campagnes te optimaliseren. Door gebruik te maken van deze tools kan hij waardevolle inzichten verkrijgen en strategieën verbeteren. Daarnaast doet hij ook veel kennis op over online marketing via nieuwsbrieven, websites, YouTube en scholing, zodat hij altijd op de hoogte is van wat er speelt in de branche.
Oplevering 10 nieuwe webshops
Een van de projecten waar Jan het meest trots op is, is de ontwikkeling van de nieuwe webshops van Mitari. We hebben met het team in drie kwart jaar tien websites in verschillende landen opgezet met een compleet nieuw backoffice-pakket inclusief koppeling. Dit was een echte teamprestatie, waarbij we nauw hebben samengewerkt met de mannen van het magazijn, de Salesafdeling, het marketingteam en alle externe partijen. Hij heeft veel geleerd bij Mitari.
“Ik ben blij dat ik hieraan heb kunnen bijdragen en dat Mitari mijn werk waardeert.”
Hoe zie je de toekomst voor je?
Om Mitari verder te laten groeien, hebben we samen met het marketingteam ambitieuze doelen gesteld voor de komende jaren. We willen onze producten aanbieden aan nieuwe en bestaande klanten in verschillende landen en daar flink in doorgroeien. We volgen de nieuwste technieken en ontwikkelingen in onze branche op de voet. “Ik kijk er ook naar uit om in ons nieuwe pand aan de slag te gaan. Op naar nog meer groei en veel werkplezier de komende jaren! ”
Solliciteren
Spreekt het verhaal van Jan jou wel aan? Ben je ook toe aan een hele nieuwe uitdaging en wil je kennis komen maken met de hijswereld? Bekijk dan onze openstaande vacatures.
